فراخوان حمایت از پایان نامه های دانشجویی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با تبلیغات اسلامی و مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حمایت مالی و معنوی می کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برنامههای حمایتی خود از پژوهشگران و به منظور ایجاد زمینههای مناسب برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی پژوهش در کشور، بهرهگیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاهها و تشویق دانشجویان جهت انجام تحقیقات و پروژههای کاربردی، در نظر دارد از پایاننامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی و معنوی به عمل آورد.
این شورا فراخوانی را در حمایت از پایان نامه هایی که با محورها و اولویت های پژوهشی زیر تدوین و ارائه شود اعلام کرده است. مهلت ارسال پروپوزال های دانشجویی تا 1396/7/30 اعلام شده است.
* بررسی و شناسایی روشها و ابزارهای نوین تبلیغاتی و ارایه مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش
* بررسی و شناسایی شیوه های تبلیغات مجازی و ارائه الگوهایی جهت استفاده از این شیوه ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
* بررسی و شناسایی شیوه های روان شناختی در ارتقاء انگیزش گروههای اجتماعی جهت رشد مشارکت در مراسم و مناسبت های انقلاب
* بررسی مدل های مختلف تبلیغاتی و معرفی مدل های بهینه برای افزایش مشارکت اجتماعی در مراسم و مناسبت های انقلاب
*بررسی ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی و ارائۀ راهکارها ی مؤثر در جهت تبلیغ و ترغیب مردم به مشارکت در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی
* بررسی مدل های ارزیابی عملکرد در سازمان های تبلیغی و معرفی الگوی بهینه
* ارائه راهکارهای موثر به منظور گفتمان سازی اجرایی شدن شعار سال (اقتصاد مقاومتی) از طریق مراسم
دانشجویان علاقمند می توانند تا پایان مهرماه سال 1396موضوعات و طرح های پیشنهادی خود را به دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واقع در خیابان دکتر فاطمی پلاک 142 ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 84038000 (داخلی 1508) تماس حاصل نمایند.
این شورا فراخوانی را در حمایت از پایان نامه هایی که با محورها و اولویت های پژوهشی زیر تدوین و ارائه شود اعلام کرده است. مهلت ارسال پروپوزال های دانشجویی تا 1396/7/30 اعلام شده است.
* بررسی و شناسایی روشها و ابزارهای نوین تبلیغاتی و ارایه مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش
* بررسی و شناسایی شیوه های تبلیغات مجازی و ارائه الگوهایی جهت استفاده از این شیوه ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
* بررسی و شناسایی شیوه های روان شناختی در ارتقاء انگیزش گروههای اجتماعی جهت رشد مشارکت در مراسم و مناسبت های انقلاب
* بررسی مدل های مختلف تبلیغاتی و معرفی مدل های بهینه برای افزایش مشارکت اجتماعی در مراسم و مناسبت های انقلاب
*بررسی ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی و ارائۀ راهکارها ی مؤثر در جهت تبلیغ و ترغیب مردم به مشارکت در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی
* بررسی مدل های ارزیابی عملکرد در سازمان های تبلیغی و معرفی الگوی بهینه
* ارائه راهکارهای موثر به منظور گفتمان سازی اجرایی شدن شعار سال (اقتصاد مقاومتی) از طریق مراسم
دانشجویان علاقمند می توانند تا پایان مهرماه سال 1396موضوعات و طرح های پیشنهادی خود را به دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واقع در خیابان دکتر فاطمی پلاک 142 ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 84038000 (داخلی 1508) تماس حاصل نمایند.